week een voorbij - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van nina planque - WaarBenJij.nu week een voorbij - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van nina planque - WaarBenJij.nu

week een voorbij

Door: nina natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg nina

22 Februari 2014 | Indonesië, Ubud

Hoi allemaal,
Weekje een zit er al weer op! Dankzij de introductie week heb ik al veel kunnnen zien van ubud en omgeving! Ik heb inmiddels echte indonesische sate leren koken en ook nog een soort groenten prutje waar ik de naam niet van weet :s
Na 2 lessen bahassa weet ik inmiddels ookal hoe ik dankjewel zeg tegen de indos :) ik heb door rijstvelden gelopen en geleerd hoe de rijst van de plant naar echte rijst wordt geproduceerd :) op vrijdag middag zijn kelly leonie en ik samen naar lovina vertrokken(noorden van bali) het is hier klein maar toch wel grappig. We hebben een super mooi huisje aan de zee en gaan morgen de dolfijntjes met een boot bekijken. Veel meer is er niet te doen maar lekker uiteten kan gelukkig nog wel. Iedereen maakt gezellig een praatje met ons en ze zo kennen ze ook allemaal wel een paar nederlandse woprdjes. Ik ben benieuwd naar het lesgeven volgende week en zal binnenkort nog wel wat schrijven
(Fotos plaatsen lukt niet! Ik heb ze dus maar op facebook gezet)