eerste dagen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van nina planque - WaarBenJij.nu eerste dagen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van nina planque - WaarBenJij.nu

eerste dagen

Door: nina natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg nina

17 Februari 2014 | Indonesië, Ubud

Hallootjes lieve lezers,

Nou daar zit ik dan in het supermooie en warme bali! Ik ben zaterdag avond rond acht uur eindelijk aangekomen na een lange tocht van 22 uur reizen. Ik deel een kamer met 3 anderem meiden(een andere nederlander en twee duitsers en die zijn ook allemaal dit weekend aangekomen :) ) naast ons zit ook een nederlands meisje :) e kamers zijn best luxe ik had niet verwacht dat we een normale badkamer zouden hebben. Zondag ben ik met de twee nederlanders naar ubud geweest daar hebben we gezellig geluncht en avond eten gegeten. Vandaag zijn we met een groote groep naar ubud gelopen en zijn we naar de markt gegaan waar ik een broek en een sarong voor de helft van de prijs gekregen(jaja goede onderhandelaar) het is fijn dat de markt mensen niet aggressief waren en ze ook heel goed begrijpen als je iets niet wil kopen :) daarna zijn we naar de monkey forest gelopen waar alle aapjes dingen van he afpakte als je ze los in je hand had. Ik vond de aapjes niet zo heel leuk maar was wel een mooi parkje. Na de lunch zijn we gaan zwemmen in een country club bjj ons om de hoek. Heel mooi en ook fijn om daar even af te koelen. Vanavond gaan we naar een balineese dans show!

Ik ga weer
Adios mis amigos

  • 17 Februari 2014 - 13:58

    Steef:

    Nien, veel plezier! Liefs

  • 17 Februari 2014 - 20:12

    Marina:

    Ahhhh Bali! Mooie herinneringen... woon je in Ubud? hoe lang blijf je daar? Wist je trouwens dat jouw grootmoeder's naam door 'Ubud' geinspireerd is? Zij vond het een bijzondere plek!! Nou Nina, Geniet van je tijd daar en hou ons op de hoogte... take care! lfs xxx Marina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nina

volg mij en lees de verhalen die ik met jullie deel over mijn reis door bali!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 3466

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 16 Mei 2014

BALI

Landen bezocht: