zon zee strand en kinderen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van nina planque - WaarBenJij.nu zon zee strand en kinderen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van nina planque - WaarBenJij.nu

zon zee strand en kinderen

Door: nina natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg nina

02 Maart 2014 | Indonesië, Ubud

Haai allemaal,
Ik zit inmiddels alweer 2 weken in bali!! Deze week ben ik begonnen met lwsgeven :) ik heb een groep van 12 kinderen van 7/8 jaar oud. Sochtens is de bedoeling dat je je les voorbereid samen met je lespartner maar ik ben erachter gekomen dat ik het vwel leuker vind om de lessen on the spot te verzinnen. Ik kreeg elke dag weer mooi tekeningen en kleine bloemen mandjwa van de kinderen als een soort van dank :) van mijn lespartner hoor ik vaak dat ze me net een van de kinderen vind omdt ik zo hyper actief met ze ben ;p we spelen veel spelletjes omdar ze daar het meest van leren! Ik kemde gelukkig nog wat leerzame spellen van het lesgeven in borneo :) op vrijdag zijn we met de kinders naar de speeltuin gegaan en hebben we ze getrakteerd op ijsjes :) en ze waren super blij toen ze hoorde dat wij ze volgende week ook weer les gaan geven. Na het lesgeven ben il vaak helemaal kapottt dus ga ik eten en naar bed maar somsngaan we ook even bij een van de cafeetjes om de hoek chillen. Op zaterdag zijn we vertrokken naar de gili ijlande(gili trawangan) en daar lig ik nu dus lekker op een zonnenbedje bruin te worden en even te chillen. We hebben hier wel al de nodige pronlemen gehad -_- de homestay waar we zouden slapen bleek heel raar te zijn met alleen maar mannen dus daar zijn we gelukkig weg geaan en zitten nu in een prachtige cottage met zwembad :) de boot die we moesten hebben ging niet vroeg genoeg dus moesten we het kaartje pmboeken naar een nieuwe tijd -_- maargoed alles is goed gekomen en ik ga weer lekker genieten. Dagdag veel liefs vanuit het warme indonesie

Tags: gilisss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nina

volg mij en lees de verhalen die ik met jullie deel over mijn reis door bali!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 3457

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 16 Mei 2014

BALI

Landen bezocht: