laatste dag in bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van nina planque - WaarBenJij.nu laatste dag in bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van nina planque - WaarBenJij.nu

laatste dag in bali

Door: nina natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg nina

21 Maart 2014 | Indonesië, Ubud

Hoi allemaal,
Nou bali zit er al weer op! Afgelopen week zijn er 7 nieuwe mensen in mijn huis gekomen, was wel weer even wennen maar het was gelukkig al vanaf het eerste moment heel gezellig! Ik heb ook twee hele leuke kamergenootjes.
Het lesgeven was ook weer heel anders! Doordat we een gropte groep moesten lesgeven was ik met twee andere meisjes ingedeeld. Helaas is een gpede bekende van hun overlwden en moesten zij op dinsdag naar huis en heb ik dus in mijn eentje voor ongeveer 25 kinderen moeten zprgen de hele week... de kinderen zijn echt schatjes maar het is echt niet te doen in mn eentje. Zometeen alweer mijn laatste les :(
Gister hadden we welcome en goodbye dinner en daarna kwamen er ineens heel veel mensen bij ons chillen! Super gezellig en savonds zijn we ook nog even ubud in geweest.
Ik ga mijn laatste uurtjes bali vieren in kuta met een hele groote groep! Mijn hele huis gaat mee een van de andere huizen gaat ook mee en een van mijn oude kamergenootjes is er ook dus het wordt super gezellig!
Op zaterdag vlieg ik naar vietnam waar ik anderhalve maand zit maar ik zal daar zeker nog wel wat over schrijven!

Doei doei

  • 21 Maart 2014 - 16:41

    Heleen Pelle - Bureau Buitenland:

    Ha Nina,
    Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad op Bali.
    En nu heel veel plezier tijdens je volgende avontuur, je trip door Vietnam!!
    Ik ben benieuwd naar je volgende blog.
    Hartelijke groet en Take goog care of yourself, Heleen

  • 21 Maart 2014 - 16:41

    Heleen Pelle:

    moet zijn: Take good care of yourself.....;-)

  • 21 Maart 2014 - 18:37

    J.A. Van Den Bosch:

    Lieve Nina, Wat zijn de weken vlug voorbij gegaan! Je hebt Bali nu wel gezien, begrijp ik, hum hum. Nu op naar Vietnam. Hou ons op de hoogte, een goede reis en pas heel erg goed op jezelf!! Heel veel liefs van ons beiden, Boet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nina

volg mij en lees de verhalen die ik met jullie deel over mijn reis door bali!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 3453

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 16 Mei 2014

BALI

Landen bezocht: