week 4 alweer - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van nina planque - WaarBenJij.nu week 4 alweer - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van nina planque - WaarBenJij.nu

week 4 alweer

Door: nina

Blijf op de hoogte en volg nina

12 Maart 2014 | Indonesië, Ubud

Hoi allemaal,
Twee van de vier weken lesgeven xit er alweer op! Ik heb deze week even een soort van pauze van het lesgeven genomen en ben bezig met de adventure week.
Vorrige week hebben mijn lespartner meer spelletjes gespeeld dan echt woordjes en zinnetjes geleerd aan de kindjes, maargoed dat maakte het voor ons ook leuker om naar school te gaan ;p
Op ddonderdag ben ik met twee kamergenootjes naar kuta gegaan, ik had er helemaal geen zin want zo positief waren alle verhalen niet... maar gelukkig was kuta heel leuk voor een weekendje en ik heb me er goed vermaakt.
We zijn naar een leuk strand geweest met bizar hoge golven waar je goed kon surfen, naar de meest gigantische club geweest die je maar kan bedenken(skygarden) en een super moooi shopping center midden in kuta.
Op maandag stond fietsen op het programma, mooi om alles vanaf een fiets te kunnen zien, hekaas was het zadel minder fijn(auww) we hebben gezien hoe ze catpoechino maken, dat is een koffie gemaakt van een boon die een dier uitpoept. Weer langs alle rijstvelden gegaan en natuurlijk balinees gegeten voor de lunch.
Op dinsdag zijn we naar een turtle rescue center gegaan, beetje saai maar opzich ook wel weer leuk. Smiddags hebben we lekker kunnen chillen aan het strand, waar ik nog een uurtje heb kunnen bodyboarden
Op woensdag zijn we gaan raften, ik vond het heel leuk juust omdat het niet zo'n hele enge baan was maar de rest vond het niks aan. Alle chinezen waren wel echt kinderachtig en wisten alles bij de lunch er vies uit te laten zien doordat ze alles naar binnen schrokten.
Vandaag was de bedoeling dat we naar een sunset gingen, 5 uur lopen maar aangezien ik weer last krijg van mijnnenkel heb ik het even gelaten voor wat het is. En het is geen ramp ik heb het toch al gedaan in borneo.
Morgen krijgen we massages em in het weekend gaat iedereen weg en krojg ik weer nieuwe kamergenoten. Ben heel benieuwd wamt de afgelopen twee kamergenoten waren geen succes en zijn ook allebei na een dag weer vertrokken

Adios amigos en geniet van het lekkere weer in nederland
X

  • 12 Maart 2014 - 21:27

    Jan Davod:

    Nou schat, we hebben al zoveel meer contact dan op Borneo, maar het blijven prachtige
    verslagen. Leuk voor mensen om te lezen. dikke zoen Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nina

volg mij en lees de verhalen die ik met jullie deel over mijn reis door bali!

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 3451

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 16 Mei 2014

BALI

Landen bezocht: